Living. Data.

Pregătirea și transferul documentelor

Știți că căutarea documentelor în arhiva proprie ocupă 20% din timpul unui angajat?

   Productivitatea și eficiența unui angajat depind de organizarea locului de muncă și de  modul de păstrare a arhivei.

   Biroul poate fi organizat simplu și rațional, sau poate are un caracter dezordonat.

8,5 % din documentele scrise sunt pierdute din cauza erorilor din timpul arhivării fizice.

   Servicii care vă oferim noi asigură un sistem unitar de evidența, inventariere, selecționare, confidențialitate și securitate a documentelor create de către orice compania în RM.

   Cum noi pregătim documente pentru preluare arhivei?

   Procedura este următoarea:

1.     Revizia documentelor;

2.     Ambalarea arhivei în cutii și întocmirea nomenclatorului arhivistic (cu alte cuvinte completarea fișei de inventariere);

3.     Introducerea informației în softul de arhivare RWAS (înregistrarea cutiei, unui biblioraft sau unui document);

4.     Transmiterea arhivei în depozitul nostru.

   Cum noi organizăm păstrarea documentelor voastre?

   Depozitele Reisswolf respectă standardele de securitate naționale si internaționale impusă de legislația europeană în domeniul păstrării confidențialității datelor.

  Arhivele noastre sunt echipate cu sisteme de securitate moderne:

1.     Monitorizarea  24/7

2.     Depozite categoria B+

3.     Sisteme de detecție și alarma la incendiu

4.     Detectoare de fum

5.     Temperatura și umiditate controlată

6.     Rafturi metalice pentru depozitare

7.     Cutii  fără acid special destinate pentru păstrarea documentelor.

Avantajele clientului în cazul adresării la REISSWOLF Moldova:

Ø Securitatea și confidențialitatea;

Ø Eliberarea spațiilor dvs. și micșorarea costurilor de depozitare;

Ø Flexibilitatea căutării și livrării documentelor;

Ø Utilizarea tehnologiei de ultimă generație etc.

Scopul nostru este simplu: vrem să vă eliberăm de preocupările legate de menținerea unei arhive.

Permiteți  profesioniștilor să se ocupe de arhivarea documentelor, iar echipa Dvs se va putea concentra pe creșterea business-ului!